har varit dåligt, jag vet!

Har inte uppdaterat på bra tag nu, men har haft fullt upp. har inte varit mycket dator alls!
Jag har byggt speedwaycyklar, byggt alltaner, jobbat, lackat å en jävla massa annat.
Har skrivit projektarbete igår och idag.. är ute i sista stund som vanligt med allt som har med skola och göra..
och sponsorpengar till racet vi ska ha i skolan är heller inte lätt att få ihop i dessa tider.
men jag har hunnit fixa lite på min cykel idag, bytt däck, bromsar och smörj pedaler justerat växlarna, är sugen som fan på att åka upp till isaberg och hitta någon fin stig i skogen så man kan köra lite downhill, för D e naajs! eller hur Luschen!
Linn åkte tillbaka till växjö idag med :( tar två och en halv vecka innan vi ses igen :(  :(  :(
 nästa helg är det vetlanda lag cup som gäller, lejonen har ett starkt lag så det går nog vägen!
har inga bilder att lägga upp idag :(
 men skit på er så ses vi snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0